Skip to content

“M-am nascut maine, astazi traiesc, ziua de ieri m-a ucis.”

5 Decembrie 2011

“M-am nascut maine, astazi traiesc, ziua de ieri m-a ucis.”

Cuvintele de inceput ale unei carti pe care am inceput sa o citesc.M-au pus pe ganduri si am incercat sa le gasesc o interpretare proprie.

M-am nascut maine.Maine va fi in fiecare zi, deci ziua de maine poate fi un nou inceput sau o imbunatatire fata de ceea ce e azi.Maine voi fi diferit fata de azi, ma voi dezvolta spre mai bine.

Astazi traiesc.Azi e prezentul, il traiesc, sunt sigur de el si el poate aduce o schimbare in ceea ce voi fi eu maine.

Ziua de ieri m-a ucis.Ieri nu va mai fi niciodata, e trecut.Poate doar imi voi aminti de ieri si acesta va actiona tot ca un imbold spre dezvoltarea mea ulterioara.Ieri am suferit, azi vreau sa fiu fericit. Dezvoltarea nu inseamna schimbare, ci evolutie.Indrazneste sa te cunosti, sa te descoperi, azi sa fii mai bun decat ieri pentru ca maine sa fii mai bun decat azi.

Cam asta ar fi pentru oamenii ca noi.Dar daca nu iti poti aminti de ieri, nu stii ce va fi maine si esti sigur doar de azi?Oare cum e sa traiesti doar azi, fara trecut, fara viitor si totul sa fie un nou inceput?Presupun ca e povara si o frustrare foarte mare.

De aceea ar trebui sa traim in prezent, sa ne aducem aminte de trecut, cu bune sau cu rele, bine ca avem un trecut si avem de ce sa zambim sau de ce sa fim tristi, si sa privim cu incredere spre viitor, care va fi dupa cum ne traim prezentul.

 

From → Ganduri

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

